Ο χοιροτρόφος
Στο Ενγκόλα, μια μικρή πόλη στα βόρεια της Νέας Υόρκης κυκλοφορούν φήμες για ένα τρομερό φάντασμα που παρακολουθεί την πόλη. Είναι ένας παραμορφωμένος χασάπης που διψά για αίμα.