Το Κόκκινο Τέρας Ζει
Ο Ρικ αγοράζει μια θηριώδη μονάδα πλύσης, μια πλημμύρα θέτει σε κίνδυνο την έκταση του Τόνι κι ο Πάρκερ μετακινεί τον Μπιγκ Ρεντ.