Ο Τελευταίος Χρυσός
Ο Πάρκερ κοντεύει να κάνει ρεκόρ συνολικής μπάζας, ο Ρικ ρίχνει τα ζάρια κι ο Τόνι στρέφεται στο Χάνκερ Κρικ.