Το Χρυσό Δώρο του Φρεντ
Το όνειρο του Ντάστιν, για χρυσάφι που θα αλλάξει τη ζωή του, γίνεται πραγματικότητα, όταν ξεθάβουν ένα ψήγμα που σπάει τα ρεκόρ.