Μάχη στα Χαρακώματα
Έχοντας βρει χρυσάφι και θέλοντας απελπισμένα κι άλλο, ο Ντάστιν κι η ομάδα του ξεκινάνε μάχη στα χαρακώματα καθώς κυνηγάνε τη μεγάλη μπάζα.