Η χρυσή σπηλιά
Ο Ντάστιν ανακαλύπτει μια μυστική σπηλιά με χρυσό και ο Φρεντ με την ομάδα του πηγαίνουν στα ανάντη, σε έναν μικρό καταρράκτη.