Υποδεχθείτε την σούπερ δαγκάνα
Ο Ντάστιν εφευρίσκει μια αυτοσχέδια “σουπερ δαγκάνα” για να απομακρύνει τεράστιους βράχους από το σημειό κατάδυσης.