Αναβάθμιση μονάδας φιλτραρίσματος
Όταν εμφανίζονται δυσκολίες, ο Χουάν θα αναβαθμίσει μια μονάδα διαχωρισμού για να σώσει την επένδυση μιας οικογένειας αξίας 1,2 εκ. στη Βρ. Κολούμπια.