Τράνταγμα, κροτάλισμα, χρυσός
Χρυσωρύχος στη Βρ. Κολούμπια χρεοκοπεί στις όχθες του Φρέιζερ. Φρέντι και Χουάν κατασκευάζουν μονάδα έκπλυσης για να σώσουν ορυχείο πατέρα και γιου.