Το ξέπλυμα χρυσού είναι η μόνη λύση
Στην Αριζόνα, ένας χρυσοθήρας τζογάρει τη σύνταξή του για τον γιο του. Το δίδυμο πρέπει να φτιάξει τη "στεγνή" μονάδα πλύσης για να σωθεί το ορυχείο.