Η κοιλάδα του πλούτου
Η μοίρα ενός πρωτάρη χρυσοθήρα κρέμεται από μια κλωστή, όταν ρίχνει τις οικονομίες του σε μια έκταση της Βρετανικής Κολομβίας.