Ρίσκο και Υπερχείλιση
Ο Σον καταφεύγει σε απελπισμένες λύσεις για να αντιμετωπίσει την υπερχείλιση. Ο Βέρνον ακολουθεί τα ίχνη του χρυσού, αψηφώντας τους επικίνδυνους πάγους.