Θρύλος εναντίον Αουτσάιντερ
Σον και Βέρνον μάχονται για την τελική μπάζα πριν τη θύελλα. Ο Ζικ ρισκάρει μια τελευταία κίνηση. Ο Κρις ελπίζει να βγάλει αρκετά για το καλοκαίρι.