Κάθε Ουγγιά Μετράει
Οι εργάτες του Σον τα φτύνουν κι ο ίδιος αναγκάζεται να κάνει διπλοβάρδιες. Με τον Άντι άρρωστο, ο Κρις βουτά μόνος του.