Βασιλιάς του Νομ
Ο Σον δίνει τα ρέστα του για να φτιάξει τον μέγα-βαθυκόρο του. Ο Κεν έχει πονοκεφάλους μετά από παρατράγουδα με το Mytrle Irene.