The One With Ross's Thing
Ο Ρος κάτι εντοπίζει στους γλουτούς. Η Φοίβη δεν μπορεί να διαλέξει μεταξύ δύο ανδρών. Ο φίλος της Μόνικα την εκπλήσσει μη κάνοντάς της πρόταση γάμου.