The One With All The Jealousy
Μια σειρά για τον έρωτα, το σεξ, τις καριέρες στα 30. Κυρίως για τη φιλία. Όταν είσαι εργένης στη μεγαλούπολη, οι φίλοι σου είναι η οικογένειά σου.