Scene 16: Eric's Hospital Scene
H Ανίτα προσπαθεί να διαχειριστεί ασυνήθιστο αίτημα τοποθέτησης προϊόντος, ο Άνταμ στρατολογεί τον Νταγκ για να βοηθήσει με τις ανασφάλειές του.