Scene 54: The Lilac Ghost
Τα Maximum Studios κατηγορούνται για "γυναικείο ζήτημα". Η Ανίτα πρέπει να βρει τρόπο να ενδυναμώσει τον μοναδικό γυναικείο χαρακτήρα της ταινίας.