Scene 36: The Invisible Jackhammer
Στην προσπάθεια να γυριστεί μια αμφισβητούμενη σκηνή, ο Νταν εξετάζεται εξονυχιστικά από τον Νταγκ. Η Ανίτα είναι η πιο νέα παραγωγός της ταινίας.