Other People's Houses
Με την Μιράντα στα πόδια της και το FBI κοντά, η Κάσι συμπεριλαμβάνει τον Μαξ σε ένα σχέδιο που έχει διάρρηξη, απάτη και πάρα πολλή βότκα.