Ολοφάνερο θαύμα
Μετά από πτώση από μπαλκόνι ο εγκέφαλος του Άλφι μένει εκτεθειμένος. Η Σου ευελπιστεί ότι ο τεχνητός οφθαλμός θα αποκαταστήσει την αυτοπεποίθησή της.