Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς
Ένας απλός πονόδοντος προκαλεί μόλυνση που κατατρώει το μάτι του Τέρι. Η Ανίτα παίρνει τη σπαρακτική απόφαση να προχωρήσει σε αφαίρεση οφθαλμού.