Στη στοιχειωμένη πόλη Σαβάνα
Η ομάδα επισκέπτεται την πιο στοιχειωμένη πόλη της Αμερικής, τη Σαβάνα στην Τζόρτζια. Εκεί θα ερευνήσει τις αναφορές για έντονα υπερφυσικά φαινόμενα.