Το φρενοκομείο
Τζος, Φιλ και Χέδερ ερευνούν το διαβόητο άσυλο Τρανς-Αλιγκένι στο οποίο χιλιάδες ασθενείς πέθαναν μετά από αποτρόπαιες ιατρικές επεμβάσεις.