Τι κρύβεται στη λίμνη του Λοχ Νες
Ο Φιλ και η Χέδερ αναζητούν το τέρας του Λοχ Νες. Μαζί με τον ηθοποιό και κυνηγό τεράτων Ρις Ντάρμπι, επισκέπτονται την άγρια φύση της Σκωτίας.