Αγνοούμενες ηρωίδες
Στην Ακτή Ελεφαντοστού της δυτ. Αφρικής ο Τζος Γκέιτς αναζητά ένα αμερικανικό στρατιωτικό αεροσκάφος του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου και το 18μελές πλήρωμα.