Ο χαμένος τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου
Σε Ευρώπη και Ασία οι έρευνες του Τζος εντείνονται. Τα στοιχεία στην Αίγυπτο πληθαίνουν, όμως τα λείψανα του κατακτητή ίσως βρίσκονται στη Βενετία.