The Big Bang
Μετά τη συνέντευξη, ο Βινς προσπαθεί να διορθώσει την κατάσταση με την δημοσιογράφο Σοφία Λέαρ. Ο Άρι συναντιέται με τον δικηγόρο του για το διαζύγιο.