Home Sweet Home
Ο Βινς βγήκε από την απεξάρτηση και είναι ενθουσιασμένος με μια νέα ταινία. Ο Έρικ και ο Σκοτ κάνουν συμβόλαιο με τον Τζόνι Γκαλέκι στη νέα τους εταιρεία.