Το σπήλαιο εντός
Ο Νιλ κάνει την πρώτη ξενάγηση στο Μάδερ Λόουντ, όμως πιθανά προβλήματα ίσως σημάνουν το τέλος. Ο Τζέρεμι αρχίζει το κυνήγι της αρκούδας αλλά συναντά κάτι ακόμα πιο επικίνδυνο.