Ο ξένος
Το έργο του Νιλ ξεπέρασε το μπάτζετ κι ο συνεργάτης του θέλει να τον πετάξει έξω από την επιχείρηση.Ο Τζέρεμι με τα αγόρια αναζητούν προμήθειες κι επιστρέφουν με τον Τζέισον Λόμπο.