Οι τελευταίες μέρες του χειμώνα
Ο Νιλ Ντάρις κατατροπώνει τους πάντες όταν ανακοινώνει το σχέδιό του να οργανώνει περιηγήσεις στο ορυχείο Μάδερ Λόουντ για να ενθαρρύνει τους τουρίστες να επισκέπτονται το Μακάρθι.