Μια χώρα λιμοκτονεί
Ακραίες καιρικές συνθήκες απειλούν τους ντόπιους που αντιμετωπίζουν την παγωμένη ερημιά για να κυνηγήσουν μεγάλα θηράματα. Ακόμα, κτηματίας ανοίγει τα σύνορα προς τον έξω κόσμο.