Αγώνας με το Ρολόι
Απομένουν λίγες εβδομάδες για το τέλος της σεζόν του βασιλικού κάβουρα. Το Γουίζαρντ βρήκε τα καβούρια νωρίς και δεν έχασε ποτέ τα ίχνη τους.