Φέρ' τους πίσω ασφαλείς!
Αρχίζει η νέα σεζόν αλιείας βασιλικού κάβουρα και όλοι ανυπομονούν να επωφεληθούν της ευκαιρίας. Κάποια σκάφη καθυστερούν να ξεκινήσουν όμως τελικά ψαρεύουν βασιλικούς κάβουρες.