Porno Gil
Όταν δεν μάζεψε ένα μπαλάκι του γκολφ που έπεσε από τον κουβά που κουβαλάει ένας άνδρας με καπέλο γουέστερν, ο Λάρι ξεκίνησε μια περίεργη αλυσίδα γεγονότων.