The Pants Tent
Ένα αθώο περιστατικό που αφορά το παντελόνι του Λάρι οδηγεί σε παρεξήγηση με τη φίλη της Σέριλ, τη Νάνσι, στον κινηματογράφο, όπου ο Λάρι προσβάλλει τη νέα κοπέλα του φίλου του Ρίτσαρντ Λούις.