The Group
Ο Τζεφ ξέρει τον σκηνοθέτη μιας γνωστής σειράς και εισηγείται στην Σέριλ να αντικαταστήσει μια ηθοποιό που φεύγει από τη σειρά. Φεύγοντας από το γραφείο του Τζεφ, συναντούν μια παλιά κοπέλα του Λάρι.