Artie
Ο Πιτ αναλαμβάνει να οργανώσει μια μυστική φιλανθρωπική οργάνωση για να βοηθήσει έναν συνάδελφο και αντιμετωπίζει σκληρές αλήθειες για τον Άρτι.