Bill Burr
Ο Άρτι εγκαταλείπει τον Πιτ και τον διασώζει ο κωμικός Μπιλ Μπερ που του προσφέρει ρόλο στο σώου του. Ο Μπιλ ενθαρρύνει τον Πιτ για να γίνει πιο σκληρός.