Pete and Leif
Ο Πιτ αποφασίζει να περάσει την μέρα με τον Λιφ, που τον ενθαρρύνει να είναι ανοικτός προς το σύμπαν. Τελικά, καταλήγουν να έχουν και οι δύο πρόβλημα με τις Αρχές.