Valerie Gets a Very Special Episode
Ενθουσιασμένη με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στον χαρακτήρα της, η Βάλερι προσπαθεί να προσλάβει έναν διάσημο για να υποδυθεί το φλερτ της. Η συμπεριφορά του Μαρκ στο Viper φαίνεται τελικά πολύ "καυτή".