Valerie Demands Dignity
Η Βάλερι ανησυχεί ότι η ατάκα εξιλέωσης δεν είναι "αρκετή", αφού στο διαδίκτυο ήδη διασταυρώνουν το ριάλιτι της με ένα άλλο, ενώ μια φάρσα σχεδόν της σαμποτάρει μια συνεργασία.