Ντρου και Τζόναθαν Σκοτ συνεργάζονται με Αμερικανούς σταρ και ανακαινίζουν τα σπίτια τους. Στη συνέχεια, οι σταρ προσφέρουν αυτά τα σπίτια σε ανθρώπους που τους στήριξαν!