Ο Τζος Γκαντ Θα Φτιάξει Στούντιο;
Ο Τζος Γκαντ κάνει έκπληξη σε φιλικό πρόσωπο με ανανέωση του στούντιο και της αυλής του, που γίνεται χώρος για φίλους και συγγενείς.