Troubled Blood: Part 4
Ένας βετεράνος του πολέμου γίνεται ιδιωτικός ερευνητής στο Λονδίνο και στρέφεται σε τρεις περίπλοκες υποθέσεις που μπερδεύουν την αστυνομία.