Νύχτα Μαύρη, Βροχερή
Όταν ο Μπανίκιουλα αρχίζει να ακούει μια φωνή που αφηγείται τις πράξεις του, καταλαβαίνει ότι προκαθορίζει τη μοίρα του με μοσχθηρή προοικονομία.