Ο Μπανίκιουλα, το κουνέλι-βρικόλακας, ο Τσέστερ, ο παρανοϊκός γάτος, και ο Χάρολντ ο σκύλος, προστατεύουν τη Νέα Ορλεάνη από υπερφυσικά πλάσματα.