Ιουρασσιμπανίκιουλα
Σε μια σχολική εκδρομή στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, ο Μπανίκιουλα τρώει ένα αρχαίο φυτό και τον καταλαμβάνει το "μυαλό της σαύρας".